(0-273) 2-26-39

datele de Contact ale primăriei

Vizitează-ne

Adresa primăriei

Strada Trandafirilor nr. 2

Orașul Cantemir

Scrieți-ne un mesaj

Posturi vacante curente

Primăria or. Cantemir anunță desfășurarea concursurilor pentru ocuparea funcțiilor vacante!

1. Administrator al Î.M. ”Apă Canal Cantemir”

Poate participa la concurs persoana care îndeplinește următoarele condiții:

  1. cunoaşte limba de stat, scris şi vorbit;
  2. nu a atins vârsta indicată la art. 82 lit. i) din Codul Muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
  3. are capacitate deplină de exerciţiu;
  4. are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe baza certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată sau a declaraţiei pe propria răspundere că este apt de muncă, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
  5. nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvirşite cu intenţie;
  6. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a hotăririi judecătoreşti irevocabile prin care s-a dispus această interdicţie;
  7. nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anurnită activitate ca efect al legii;
  8. deţine studii superioare în cel puţin unul dintre următoarele domenii: economie, jurisprudenţă, tehnice şi management;
  9. are o vechime in muncă în funcţie de conducere de cel puţin 2 ani.

 Până la data de 12 februarie 2024, ora 17:00 candidații vor depune dosarele în formă fizică la Primăria or. Cantemir, et. 3, biroul 307, secretara comisiei de concurs: Puică Tatiana, telefon de contact 078308494.

Dosarul va conține:

  1. cererea de înscriere pentru participare la concurs;
  2. copia actului de identitate;
  3. copiile diplomelor de studii (licenţă, masterat, doctorat) şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi /sau de specializare;
  4. copia carnetului de muncă;
  5. certificatul medical că este apt de muncă conform funcţiei pentru care candidează;
  6. cazierul judiciar că nu are antecedente penale care să-1 facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  7. declaraţia pe propria răspundere că nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate in temeiul legii;
  8. curriculum vitae;
  9. Scrisori de recomandare

Copiie documentelor se depun personal de participant împreună cu documentele original pentru verificarea conformității cu acestea.

Certificatul medical şi cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declaraţii pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Prima probă va avea loc la data de 15 februarie 2024, ora: 10:00, Sala de ședință etajul 3.

Cadrul legal:

LEGE Nr. 246/2017  cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală

HOTĂRÎRE Nr. 484/2019 pentru aprobarea unor acte normative privind punerea în aplicare a Legii nr.246/2017 cu privire la întreprinderea de stat și întreprinderea municipală

LEGE Nr. 303/2013 privind serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare

Hotărîrile ANRE R.M. privind domeniul de alimentare cu apă și de canalizare

HOTĂRÎRE ANRE Nr. 355/2019 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru  de organizare și funcționare a serviciului public  de alimentare cu apă și de canalizare

HOTĂRÎRE ANRE Nr. 359/2019 cu privire la aprobarea Contractului-cadru de furnizare/prestare a serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare

HOTĂRÎRE  ANRE Nr. 356/2019 cu privire la aprobarea Regulamentului-cadru  cu privire la indicatorii de performanță ai serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare

LEGEA Nr. 272/2011 apelor

LEGE R.M. Nr. 182/2019  - privind calitatea apei potabile

HOTĂRÂRE GUVERNUL Nr. 651/2023 pentru aprobarea Regulamentului sanitar

privind supravegherea și monitorizarea  calității apei potabile

HOTĂRÎRE  ANRE Nr. 286 /2018 - cu privire la aprobarea Regulamentului privind procedurile de prezentare și de examinare a cererilor titularilor de licențe privind prețurile și tarifele reglementate 

HOTĂRÎRE Nr. 741/2014 -  cu privire la aprobarea Metodologiei de determinare, aprobare şi aplicare a tarifelor pentru serviciul public de alimentare cu apă, de canalizare şi epurare a apelor uzate

HOTĂRÂRE GUVERNUL Nr. 949/2013 pentru aprobarea Regulamentului privind zonele de protecţie sanitară a prizelor de apă.

2. FUNCȚII PUBLICE VACANTE ÎN CADRUL PRIMĂRIEI ORAȘULUI CANTEMIR!

       1.Specialist în reglementarea proprietății funciare

2.Specialist finanțe (contabil)

3.Specialist în planificare

4.Specialist în problemele perceperii fiscale.

Cerințele  speciale: studii superioare în domeniu corespunzător funcțiilor publice vacante, respectiv în domeniul administrației publice, juridice.

   Pentru admiterea la concurs se depun urmatoarele acte:

1.Formularul de participare.

2.Copia buletinului de identitate.

3.Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare.

4.Copia carnetului de muncă.

5.Declarația pe propria răspundere privind absența antecedentelor penale.

  Concursul se va desfășura pe data de 16 februarie 2024,ora 10:00, bir.311 Primăria Cantemir.

   Informații suplimentare la tel:079240756 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

Concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante !!!

18-02-2022, 15:47

Primăria or. Cantemir anunță desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de:

1. Specialist tineret și sport, recrutare, încorporare și completare;

2. Specialist în reglementarea proprietății funciare;

3. Specialist în planificare. 

Condițiile și actele necesare:

1) formularul de participare (se va completa la depunerea actelor);

  • copia buletinului de identitate;

  • copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;

  • copia carnetului de muncă;

 

IMPORTANT !!!

Candidații în mod obligatoriu trebuie să dețină studii superioare:

- Specialistul în reglementarea proprietății funciare trebuie să dispună de studii superioare în domeniu cadastru sau drept/administrație publică;

- Specialistul în planificare trebuie să dispună de studii în domeniu economic/contabilitate.

- Specialistul tineret și sport, recrutare, încorporare și completare trebuie să dispună de studii superioare.

Data limită de depunere a dosarelor:

09 martie 2022, ora 17:00, et. 3, bir. 305

Prima etapă a concursului se va desfășura:

10 martie 2022, ora 10:00

Pentru detalii apelați:

Telefon: 027323098

Jurist Graur Corina

Termen limită de aplicare : 09-03-2022, 05:00