A N U N Ţ
cu privire la desfăşurarea concursului privind ocuparea
funcţiilor publice vacante în cadrul Primăriei or. Cantemir
În conformitate cu Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice vacante prin concurs, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr. 201 din 11 martie 2009, Primaria or. Cantemir anunţă concurs pentru următoarele funcţii vacante:
1. Specialist în problemele planificării
2. Specialist în finanțe
3. Specialist în reglementarea proprietății funciare
I. Cerinţe generale:
a) Să deţină cetăţenia Republicii Moldova şi domiciliul stabil în Republica Moldova;
b) Să fie cunoscător al limbii de stat scris şi vorbit;
c) Să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) Să aibă o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează;
e) Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau să nu i se fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
f) Să nu fi fost condamnaţi pentru săvârşirea unei acţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
g) Să nu depăşească limita vârstei de pensionare (57 ani –femei; 63 ani - bărbaţi).
II. Cerinţe specifice:
a) Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalente - în domeniul economico - financiar, contabil, bancar, cadastru, jurist, administrație publică
b) Vechime în muncă:
- cel puţin 1 an în domeniu ,
c) Cunoaşterea domeniului tehnologiilor informaţionale: Word, Excel, Internet, E-mail.
d) Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională - la nivel cel puţin intermediar.
e) Abilităţi: analiză şi sinteză, elaborarea documentelor, argumentare, comunicare eficientă, lucru independent şi în echipă, autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite.
f) Aptitudini / comportamente: diplomaţie, creativitate şi spirit de iniţiativă, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Bibliografia în baza căreia vor fi formulate întrebările pentru proba scrisă şi interviu la funcţia vacantă de contabil-şef adjunct
1. Constituţia Republicii Moldova;
2. Legea privind administraţia publică locală Nr. 436 din 28.12.2006 Publicat 09.03.2007 în Monitorul Oficial Nr. 32-35 art. : 116
3. Legea privind descentralizarea administrativă nr. 435-XVI din 28.12.2006.
4. Legea cu privire la funcţia şi statutul funcţionarului public nr. 158-XVI din 04 iulie 2008 (Monitorul Oficial al Republicii Moldova, nr.230-232/840 din 23.12.2008);
5. Legea nr.397-XV din 16 octombrie 2003 privind finanţele publice locale;
6. Legea bugetară anuală;
7. Legea privind achiziţiile publice nr.131 din 03 .07 2015;
8. Legea nr.190-XII din 19 iulie 1994 cu privire la petiţionare.
9. Legea nr.16 din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interes
10. Legea nr.25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
11. Hotărîrea Guvernului nr.201 din 11martie 2009 cu privire la punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
12. Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr.525 din 16 mai 2006 privind salarizarea funcţionarilor publici şi persoanelor care efectuează deservirea tehnică;
13. Codul funciar
14. Legea cadastrului bunurilor imobile nr.1543/1998
15. Legea nr.29 din05.04.2018 privind delimitarea proprietății publice.
4. Condiţiile de munca.
Regim de munca: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi; disponibilitatea lucrului peste program şi în zilele de repaus, după caz;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00
- Activitate preponderent de birou, deplasări în autorităţi publice centrale si locale.
5. Lista documentelor necesare a fi prezentate de candidaţi:
- formularul de participare, indicat în anexa nr.1;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- copia carnetului de muncă;
- declaraţia pe propria răspundere privind absenţa antecedentelor penale.
Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora. Candidaţii depun documentele personal, prin poştă.
Notă: originalul certificatului medical şi al cazierului judiciar vor fi prezentate şi anexate la dosar în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care candidatul va fi numit în funcţie, sub sancţiunea ne emiterii actului administrativ de numire.
6.Termenul de depunere a documentelor.
Termenul limită de depunere a documentelor se extinde până la 31 martie 2025, ora 17:00.
7. Locul depunerii a documentelor.
Locul depunerii documentelor de participare la concurs şi de desfăşurare a concursului este or Cantemir , str. Trandafirilor, 2, biroul nr.306. telefoane de contact: 079240756:
.
Concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante !!!
Primăria or. Cantemir anunță desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de:
1. Specialist tineret și sport, recrutare, încorporare și completare;
2. Specialist în reglementarea proprietății funciare;
3. Specialist în planificare.
Condițiile și actele necesare:
1) formularul de participare (se va completa la depunerea actelor);
-
copia buletinului de identitate;
-
copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
-
copia carnetului de muncă;
IMPORTANT !!!
Candidații în mod obligatoriu trebuie să dețină studii superioare:
- Specialistul în reglementarea proprietății funciare trebuie să dispună de studii superioare în domeniu cadastru sau drept/administrație publică;
- Specialistul în planificare trebuie să dispună de studii în domeniu economic/contabilitate.
- Specialistul tineret și sport, recrutare, încorporare și completare trebuie să dispună de studii superioare.
Data limită de depunere a dosarelor:
09 martie 2022, ora 17:00, et. 3, bir. 305
Prima etapă a concursului se va desfășura:
10 martie 2022, ora 10:00
Pentru detalii apelați:
Telefon: 027323098
Jurist Graur Corina
Termen limită de aplicare : 09-03-2022, 05:00